čtvrtek 29. srpna 2013

Síla myšlenky

Věděl jsem už dávno, že lidská mysl je mocným nástrojem, ale co se mi přihodilo před pár dny mne i přes to dokázalo překvapit.

Už pár dní se mi špatně usínalo kvůli hodinám tikajícím v kuchyni, ale vždy jsem to zvládnul. To jsem ale šikula, že? Placáka někdo?

Před pár dny jsem si tak v noci před spánkem šel natočit skleničku vody, když jsem prošel kolem těch démonicky hlasitých hodin.

Koukám na ně, zírají mi do duše, pošlu je do pekel...well, that escalated quickly. Prostě jsem se na ně pěkně hnusně podíval a pomyslel si, že by se mohly rozbít, rozflákat, rozpadnout nebo dopadnout na zem.

Tím můj zlověstný pohled skončil, já se nalemtal a šel na návštěvu do říše snů. Připomeňte mi ráno, abych si zavedl snový diář. Děkan.

Probudím se a babička zrovna nadává, že musela do obchodu pro baterky, hodiny se vybily. Mind-blown.

Přivodil jsem jim to já (čas začít čistit karmu) a nebo moje podvědomí vědělo, co se stane a dalo to najevo tímto způsobem?

Pokud je to první možnost, tak vážně super, ale příště je musím proklít o dost silněji. A pokud jsem pouze předvídal? Krucifix, to beru taky, jen ať se to stává co nejčastěji.

A jaké jsou Vaše (nad)přirozené příhody?

Žádné komentáře:

Okomentovat